duminică, 8 ianuarie 2012

Dragul meu,


Sclipirea din ochii tai m-a impresionat enorm. M-ai privit putin si apoi tot sangele mi s-a pus in functiune. Am gasit mana ta atingandu-ma, te-ai apropiat usor si cu un suras strengar te-ai prefacut ca ma lovesti, dar mi-ai atins atat de suav obrazul si inchizand ochii ti-am simtit privirea sorbindu-ma, ti-am simtit atingerea si inima deja ma durea. Credeam ca-mi va pocni. Am deschis ochii si te uitai in continuare la mine, cu ochii aceia mari si verzi. M-am inrosit si incepusem sa ma balbai, iti evitam privirea caci stiam ca m-as fi pierdut cu totul. "Va fi bine!" Mi-ai zis. . . Si eu am zambit, schimbasesi subiectul. Mi-ai prins mainile intr-o imbratisare. Pieptul meu atingea spatele tau iar tu ma ma prindeai intr-o imbratisare si mai stransa. Iti simteam parfumul atat de puternic incat credeam ca imi va ramane impregnat in nari si ca voi ramane cu el multe zile. {a trecut repede} Dar nu m-ai alungat. Te avertizasem sa ma alungi, sa imi spui sa plec, si nu ai facut-o... cat ma iubesti, pff... mult. Azi mi-am primit dupa foarte mult timp salariul intreg. Si inca o prima grasa, asa ca dupa sarbatori. Nu vreau sa cred ca a fost mila, si totusi... nu prea imi vine sa cred ca e iubire... ce o fi oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu