luni, 17 mai 2010

Fila de mijloc de mai.

E ciudat!
E foarte ciudat cum pot unele amintiri sa te scoata din realitate si sa te trimita in trecut.
E foarte ciudat cum sentimentele pot rezista atat de mult. Dar ce e cel mai ciudat e ca putem simti mai multe deodata si pentru mai multe persoane. Binenteles ca sentimentele difera si intensitatea la fel, dar toate se invart in jurul cuvantului iubire.
Iubesc un om minunat, cum nu ai putea gasi elsewhere, sunt indragostita de un tip la fel de minunat dar care mai are de lucrat si doresc un barbat pe care nici macar nu-l cunosc. Cat de ciudata v-ar parea aceste afirmatii? Mie foarte ciudate, si le-am auzit.Si le voi auzi probabil in continuare. Si dupa o lunga perioada de gandire, de reflectare, am realizat ca e posibil asa ceva. Nu e ceva iesit din comun. Dehhh...ce ti-e si cu iubirea asta???

Si eu iubesc pe cineva. E cel care ma face sa rad cand am nevoie. E cel care ma face sa plang cand trebuie sa ma eliberez. E cel care e mereu langa mine.
Si mai iubesc pe cineva. E cel care ma cunoaste mai bine decat oricine. E cel caruia nu-i pot ascunde nimik, si e cel care ma sfatuieste, cel care imi e constiinta.
Si mai iubesc pe cineva. E cea care mi-a dat viata si care m-a crescut. E cea care mi-a oferit libertate ca sa pot gasi singura calea cea buna lovindu-ma dar ridicandu-ma cu mai multa forta. E cea care ma iubeste mai presus de orice si cea ptr care inima imi bate in fiecare zi.
Si mai iubesc pe cineva. Si inca. Si inca. Si lista poate continua. Si pentru toti acestia eu mi-as da viata. Pentru fiecare dintre ei. Nu e ceva minunat?
I-am promis ca voi pune o vorba buna pentru el. Pentru ca el sa fie bine, ma voi ruga. Il iubesc si pe el. Si ii voi declara asta. Deocamdata nu e nimeni caruia sa nu-i fi spus ce simt ptr el/ea. Bine, doar acesta. Dar e putin mai diferit. E mai dificila situatia. Dar ii voi spune intr-un final. Iti voi spune.
Unui el.

Un comentariu:

  1. "Iubirea", acest cuvant care exprima atat de multe; "Iubirea"... Sunt atatea feluri de-a iubi si pe toate le exprimam printr-un singur cuvant: IUBIREA. O IUBESC pe mama, imi IUBESC animalul de companie, o IUBESC pe iubita mea, il IUBESC pe X-ulescu (ca ma ajuta atunci cand am nevoie fara sa-mi ceara nimic in schimb etc.). Toate acestea exprima mai multe iubiri printr-un singur cuvant: IUBIRE. Cert este ca nu poti iubi pe doua sau mai multe persoane cu aceeasi intensitate si cu aceeasi simtire, caci iubirile sunt diferite, sui-generis. Asa cum nu poti, de altfel, sa iubesti doua persoane (pretendente la titlul de IUBIT/IUBITA)in acelasi fel, caci IUBIREA seama cu un exces, cu un drog, si nu poti oferi mai multora iubirea aceea adevarata. Atunci cand nu suntem siguri de iubirea noastra, nu trebuie s-o marturisim, nu trebuie sa ne facem planuri ideatice etc. Iubirea este acel sentiment care te reprezinta. Daca cineva spune ca te iubeste, iar tu nu simti ca ar fi asa sau pur si simplu nu te atrage persoana respectiva, inseamna ca acea iubire nu te reprezinta. Daca tu iubesti si primesti iubire in masura in care tie iti place, atunci DA, aceea este iubirea care te reprezinta. Make love not wor ;;)

    RăspundețiȘtergere