joi, 26 august 2010

Again

Din nou doar cu niste actualizari de ultima ora. Voi publica si restul postarilor ce au ramas pe stik dar asta nu stiu cand se va intampla. Acum sunt racita de-a binelea....:)) dar pe langa lucrurile rele pe care le aduce cu sine, pot spune ca sunt si lucruri bune....spre exemplu, toata lumea ma agaseaza cu ciocolata calda, cu pastilute si cu tot tacamul, deci...e destul de bine. Saptamana asta avem niste turisti romani ca rupti din rai. Sunt numa buni de luat acasa. Radem pe rupte in restaurant si ma prapadesc singura de ras in bucatarie cand imi amintesc. E super deocamdata, si pentru prima data...sunt momente cand imi doresc sa treaca timpul mult mai greu, ca ziua cand va trebui sa ma intorc sa nu mai vina. Nu stiu ce altceva as putea sa mai zic acum...ideile nu prea vor sa vina ... sunt putin si presata de faptul ca orice minut aici,asezata cu fundul pe scaunul acesta deloc dragut ma costa destul de mult,deci... Voi tineti minte totusi, ca nu v-am uitat...;))
Andrei... trebuie sa mai vbim, daca vei citi postarea asta si vei avea cum, trimite-mi te rog un nr de fix cu tot cu prefix si tot tacamul ca sa te sun pe fix...Evident, cand iti voi da beep, imi vei da inapoi doar daca poti vbi de pe fix... eehhh sau vedem noi...oricum.Lumeeee...mi-e dor de voi...va iubesc mult si ne vedem putin mai tarziu.Pupici multi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu