marți, 10 august 2010

Pefkohori

Salutari...

Mai aveam ceva scris pentru blog dar din pacate nu credeam ca voi ajunge azi pe la net si nu mi-am adus stikul cu actualizari. De aceea, va scriu acum live from Pefkohori. :))
Sunt oki, desi azi a fost o zi de rahat absolut romanesc. Mi-au schimbat tura si a trebuit sa invat ce trebuie sa fac pentru ca a fost pentru nprima data cand am lucrat ce am lucrat azi. Vbesc de milioane, dar nu mai conteaza. Am inceput sa naparlesc, lucru care ma deranjeaza foarte tare. Saptamana asta ar trebui sa am destul de mult timp sa fac ce vreau in timpul zilei (liber intre 12 si 19...) dar avand in vedere faptul ca soarele e mult prea puternic, somnul va fi la ordinea zilei nu numai la ordinea noptii. :)) De asemenea am inceput sa racesc, lucru de nedorit, dar nasta e viata, nu prea ai cum sa te lupti cu raceala cand stai cateva minute bune intr-o caldura de transpiri mai rau ca in cuptor si apoi esti nevoit sa iesi intr-o camera destul de racoroasa si cu aerul conditionat batandu-ti in ceafa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu