duminică, 5 iunie 2011

Fila nou nouta de iunie

timpul s-a scurs si e aproape gata... suntem aproape acolo. Ganduri nu mai sunt, vise nici atat...speranta moarta de mult.
Cusca s-a deschis iar leii sar cu avant pe mine... Incepe sa ma muste de obraz, dar muscatura pare un sarut. Cu ghiarele ma zgarie pe spate, dar parca el mangaie suav. Se urca pe mine, incepe sa isi linga prada, o pregateste, dar mi-e imi par dovezi de dragoste. Timiditatea nu exista, ci doar un val care te tine departe de lume, te ajuta sa te ascunzi, iar cand prinzi curaj, valul se duce, pica... Atunci vedem si noi ce sade dincolo. Eu am vazut. Am simtit. Am auzit.

2 comentarii:

  1. Nici nu stiu ce sa spun....fantastic...sincer nu am mai gasit un blog care sa-mi placa asa mult! FELICITARI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc... cu intarziere...;)) am descoperit si eu cum sa imi vad comentariile...;)

      Ștergere