duminică, 24 iulie 2011

Fila de ieri

Miros parfumul tau in continuare si simt cum incep sa imi tremure toate madularele.
Chipul tau nu vrea sa paraseasca lacasul mintii mele.
Inima incepe din nou sa imi bata cu putere si vreau sa plang.
Ajung pe punctul de-a incepe dar glasul tau ma opreste in gand.
Am facut o greseala mare, ca te-am dus acolo.
Trebuia sa te opresc inainte de a putea face ceva si sa pun punct.
Trebuia sa iti tai orice craca de sub picioare sa simti si tu caderea crunta.
Sa fugi acum de mine vei putea tu oare?
Chipul meu te va chinui in veci si-ti vei aminti de seara aceea.
Ma vei blestema plangand, crezand ca te-am uitat, te-am sters.
Iar eu voi plange singura si-n intuneric, vei sti tu oare?
Ca zambetul tau ieri l-am cautat si nu l-am gasit.
L-am cerut si nu mi l-ai oferit.
L-am furat dar mi-a scapat ca apa printre degete.
Lasandu-mi doar lacrimi in ochi si amaraciune pe buze.
Dar si tu mi-ai simtit parfumul, mi l-ai sorbit ca un nesatul.
Ai crezut tu oare ca iti va fi de ajuns ieri?
Dar si tu mi-ai furat un zambet si l-ai prins intr-o poza intunecata.
Vei descifra tu oare... amaraciunea buzelor?
Vei citi tu oare, simplitatea iubirii mele?
Vei reusi tu oare sa te saturi cu aceasta? sa-ti ajunga pentru timpul cat vei fi departe.
Azi ma ai... in poza din portofel ieri m-ai avut in brate...dar maine?
Maine vei fugi catre casa mea cautandu-ma dar nu ma vei gasi.
Maine vei plange amarnic langa portile in fata carora m-ai parasit.
Maine vei pleca fruntea si inima iti va bate cu putere.
Ma va cauta pe intregul pamant... dar va omite un singur loc.
Va omite inima ta chiar lacasul inimii tale, si va sti ea oare?
Va sti ea oare ca ma cauta zadarnic in alte locuri?
Va sti ea oare ca eu stau tot acolo unde m-am asezat la inceput...
Acolo eu voi sade pana la sfarsit.
Vei putea sa fugi, sa cauti sa ma inlocuiesti, sa alergi catre zori...
Sa mergi si sus, sa si cobori ...sa mergi acolo unde vei crede ca nu te voi putea urma..
Dar stii tu oare? Ca iubirea nu moare... ca ea va fi
Ca iubirea mea a fost ieri, este azi si va fi si maine..?
Vei sti tu zambarici, ca in ochii tai eu imi gasesc linistea?
Ca in surasul tau imi vad rasaritul chiar de e noapte
Ca ieri?
Ca in bataile inimii mele ai ascultat azi cantecul iubirii
Pentru tine ?
Iar parfumul tau, mi-a ramas intiparit in piele.
Iar sunetul rasului tau mi s-a scris in inima.
Iar sarutul tau e ca o palma langa buzele mele.
Mereu fierbinte, mereu acolo, mereu viu.
Dar ieri... ieri a trecut dar va veni si maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu