miercuri, 27 iulie 2011

Fila de maine!

Maine ma vei vedea... Ma vei pune sa te astept pe strada deloc pustie. Ma vei pune sa-mi intorc fata de la toti aceia care vor trece pe langa mine pentru a-mi pastra lumina ochilor doar pentru tine. Maine ma vei strange in brate si imi vei recunoaste dragostea. Maine vei spune pentru prima data in viata ta ca ma iubesti, si o vei spune cu emotii, cu roseata in obraji ca mai apoi sa ma musti si sa ai motiv sa-ti ceri iertare.
Maine te voi privi. Iti voi urmari fiecare miscare, iti voi sorbi fiecare cuvant si iti voi fura lumina ochilor. Maine acea lumina va fi in cinstea mea si pentru mine. Maine te voi imbratisa si te voi mangaia pe spate jurandu-ti iubire vesnica. Ma voi cocota in bratele tale si fara sa vrei ma vei duce pe brate la paraul cu apa rece.
Imi vei umezi buzele uscate si vei dori sa sorbi fiecare picatura. Maine te vei pierde in ochii mei si te vei indragosti de caldura din ei. Maine iti vei promite ca nu ma vei uita, ca ma vei cauta mereu si ca urmatoarea "zi" vei veni din nou la mine pentru a ma iubi mai mult.
Maine a existat exista si va exista si maine.
Maine te astept pe drumul deloc pustiu. Adu-mi o sarutare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu