luni, 5 septembrie 2011

Pentru tine!

Iar e faina luna... iubitul meu...

asa este iubita mea.. desi as fi preferat sa o pot admira din bratele tale..

Unde este patul nostru?
De vom vrea sa ne iubim
Tu un inger, eu un monstru
Unde-i patul anonim?

in camera dinspre est.. nu adoram amandoi sa ne trezeasca razele calde?..

Unde este estul? La rasarit?

da iubita

Dar daca-am vrea luna sa vedem
Si-ai sta la sanu-mi cuibarit,
I-am cere sa ne scape de blestem...!


Si vom avea ferestre mari?
C-as vrea sa fiu precum in rai.
Sa gust din norii cei amari
S-aud al ingerilor grai.


as face si tavanul din sticla..

Sa numaram stelele?
Sa le vedem cum cad?
Sa ne-apropiem buzele,
S-aprindem foc ca-n iad?

printre altele..


Ce altceva?
Am soarbe noi
Chiar toata seva
bradului apoi?

am spune bedtime stories la copilasi..

Dar patul nostru unde e?
Nu vrei sa fim doar noi
S-ajungem in cerceaf a ne ascunde?

Un comentariu:

  1. Imaginile sunt luate de pe http://www.sticker-decorativ.ro [ pentru cei interesati sa isi amenajeze casa intr-un mod deosebit...;)]

    RăspundețiȘtergere