marți, 8 mai 2012

Si daca plang...

si daca plang...

 Mi-am dorit intotdeauna ceva ce nu am putut avea. Imi inalt rugaciunile crezand ca nu imi sunt ascultate desi Tu le asculti, si imi raspunzi dar nu in modul in care as vrea eu... Se pare ca tot ce vreau sa iti cer trebuie sa fie pus la punct... trebuie sa fie stabilite toate detaliile altfel tu nu pierzi nicio ocazie sa imi demonstrezi ca ceea ce iti cer ii absurd... dar daca tot stii ce imi doresc...si nu ma indoiesc de faptul asta... de ce nu imi dai? E chiar atat de rau ceea ce cer? Eu tind sa cred ca tot raul spre bine... Nu-mi da sa ma indragostesc de altii, cand ceea ce iubesc e inaintea mea... nu-mi da alte emotii cand fluturii pe care ii simt ptr el nu dispar... lasa-ma sa rad de fiecare data cand il surprind ca se uita la mine... lasa-ma sa rad la toate tampeniile pe care le zice si lasa-ma sa simt cum tremur toata cand ma atinge usor din greseala. Nu le inlocui cu sentimente ciudate de necunoscut si what if-uri... lasa-mi.... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu