marți, 24 aprilie 2012

Nu rezist nici macar o zi.

Zilele imi ofera mereu prilej de bum bum bum... Am strans la piept camasa ta si am sorbit parfumul tau pana am simtit ca ma sufoc. Ti-am sorbit privirea la nesfarsit, iar visul s-a adeverit caci palmele tale mi-au tinut capul, si mi-au alintat chipul. Nici nu doream sa ma saruti asa cum  visasem eu, ci doar sa te apropii, sa ma alinti. Barbatii sunt atat de naivi uneori, chiar cred ca nu putem trai fara ei, dar noi de fapt nu putem trai fara iubirea pura pe care ne-ar putea oferi-o. Eu nu am trait decat atunci cand eram mica, un an intr-un weekend de fapt. Timpul care a trecut a fost enorm, a fost gradios...a trecut ca si cum mi-am petrecut viata alaturi de tine iar acum ce traiesc e alta viata... ciudat...imi bubuie inima si acum si as vrea sa ma privesti din nou. nchid ochii si te vad. :) Orice s-ar intampla, cred ca ce-i al tau e pus deoparte. Locul n care tu domnesti e vesnic. Te ador Domnul meu, da-mi puterea sa te simt mereu atat de puternic in inima mea.. si sa ma "saruti" mereu cu mangaierea ta divina. Cheama-ma la Tine zilnic chiar de intarzii, si nu lasa ca parerea mea despre lume sa intervina in relatia noastra. >:D<

Tie, caruia dintotdeauna trebuia sa-i fi dedicat totul. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu