miercuri, 14 aprilie 2010

Double trouble

Fir'ar sa fie... Voi v-ati gandit vreodata cate greseli ati facut in aceasta viata? In viata voastra care poate e ca a mea - la inceput. Sau poate e putin mai departe de inceput, e pe la mijloc sau poate si mai mult e pe la sfarsit. Evident ca a mea este la inceput si la mijloc in acelasi timp si chiar si la sfarsit, toata in acelasi timp. pentru ca de fapt noi nu avem de unde sa stim cand, cum si cat. Asa e. Sunteti de acord cu mine, si chiar de nu sunteti eu stiu ca am dreptate. Ma iubesc atat de mult acum ca stiu ca Dumnezeu ma iubeste foarte mult si ca vrea ca eu sa fiu eu, sa ma iubesc ca sa-i pot iubi pe ceilalti. Dar maine??? Dar ieri??? Dar in toate momentele in care imi aduc aminte, sau mi se aduce aminte...sau fie...in momentele in care toate greselile se dezgroapa singure ce faci? Ce fac? Ma urasc. Asta fac. Vreau sa-mi ascund capul ca strutul, cat mai adanc in pamant. Cum te poti iubi stiind ca ai gresit? Trebuie, trebuie, trebuie. Da. Trebuie pentru ca trebuie.
Am facut multe greseli pe care nu le pot ascunde. Dar viata incepe sa-mi surada iar iubirea imi bate timida la geam. Vreau sa ii deschid, dar mi-e frica. Ajuta-ma sa ma iubesc ca sa te pot iubi. ;) Asta iti cer. Asta vreau de la tine.
Unui tip.

Un comentariu:

  1. rodica...unui tip?:((...da nu-i corect, mie cand imi dedici un post:P...glumesc;))...scrii fain:*>:d<

    RăspundețiȘtergere