vineri, 30 aprilie 2010

Ultima fila de aprilie...

Dap...asta e ultima fila de aprilie. O zi superba in care toate te indeamna sa iesi in lume. Nici nu as sta acum sa scriu acestea daca el m-ar scoate in oras. Dar vad ca nu-si face curaj, iar eu, ca fata, nu prea vreau sa ma injosesc. Sa nu mai spun de faptul ca sunt leoaica, deci iti imaginezi ca nu vreau sa joc rolul tipului in ce o fi chestia asta pe care o avem noi. Nu nu.
Astazi m-a apucat putin nostalgia. Din nou. Stii, fiecare dintre noi, sau mai bine ma limitez sa vorbesc doar despre mine, deci eu... cand aud o melodie care imi place foarte mult, fac tot posibilul sa o am in lista, si o ascult aproape incontinuu, fara sa ma satur. Ceea ce simt in momentele alea intra in muzica. Cele doua se unesc intr-un minunat tablou care formeaza o clipa din viata mea. Cred ca asta e modul in care, inconstient, imi salvez amintirile. E un mod ciudat, stiu, dar e modul meu si poate al multora. LA inceputul anului universitar, viata mea nu era prea roz...era de fapt de un gri superb, dar sumbru. Sentimentele erau de o profunzime inimaginabila, iar melodia care ma guverna atunci era Nothing fails (Madonna). Evident ca s-au imprimat atat de adanc sentimentele mele de atunci in aceasta melodie incat si ieri si azi am reusit sa le retraiesc. Perioada aceasta imi este dat sa imi lipesc sentimentele de alte melodii, mai vesele, probabil ca si starea mea de acum, Mattafix - Angel on my shoulder, Mika - Rain. Si cred ca mai sunt cateva. :) E un lucru frumos. Un lucru de care voi sti mereu sa ma agat. Nimeni nu-mi poate citi jurnalul, si ce e mai frumos, e ca nimeni nu poate nici macar banui ce este scris in el. Iar atunci cand vreau eu sa-l "Recitesc" este de ajuns sa ascult o melodie o data, de doua ori, de cate ori e nevoie ca sa ma satur.
E frumos afara. Iar eu vreau ca el sa vina. Eu vreau ca tu, daca citesti acestea, sa vii la mine. Vreau sa ... Vreau sa ... Vreau sa ... . Nici eu nu stiu ce vreau de la tine. Ar fi mult mai simplu sa-mi dau seama de acest lucru daca ai veni, deci vino. Ia-ti parul castaniu si ochii albastrui, ia-ti camasuta-ti mov si dulcele-ti glascior, si vino. Pronunta numele tau si apoi pe al meu, iubeste-ma. Renunta la tot. Renunta si vino. O inghetata doar, haide. Si o plimbare. Vino.
Tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu