miercuri, 19 decembrie 2012

O carte vreau doar!

Tu esti singura carte pe care vreau sa o citesc.
Cum ti-am spus, sa te citesc cand ma trezesc, inainte sa adorm, in timpul meselor, si cand vreau sa ma relaxez. Sa te citesc in pauze si in timpul cursurilor care nu se tin. Cand ma plictisesc si cand vreau putina pasiune. Sa sorb cuvintele cartii tale in autobuz si in salile de asteptare, pe banci prin parcuri si in tren. Sa te citesc mereu, oricand am timp si nu te am langa mine. Iar atunci cand am norocul sa te simt, chiar si atunci sa te citesc, dar sa o fac sarutandu-ti buzele, mangaindu-ti fata, privindu-ti ochii si ascultandu-ti glasul. Sa te citesc atunci, bucurandu-ma de tine.
Esti cartea pe care o voi citi vesnic, voi sorbi fiecare cuvintel si nu ma voi satura niciodata. Voi cauta in DEX toate cuvintele necunoscute, si mereu, mereu, ma voi stradui sa inteleg tot ce voi citi. Te voi ruga sa imi spui ce se afla in paginile lipite unele de celelalte, sau care sunt cuvintele ce lipsesc, sau sunt sterse. Nu o voi lasa niciodata din  mana iar finalul, desi il banuiesc, nu il voi sti niciodata si nu voi vrea sa il aflu vreodata.
Lasa-ma sa te citesc mereu! Lasa-mi cu imprumut cartea ta si nu mi-o lua niciodata. Nu o multiplica si nu da fragmente altora, permite un singur cititor - Eu!
Lasa-ma sa te iubesc!
Ti-am spus doar, ca El m-a creat ca sa iti arate cat de mult te iubeste. Nu exista dovada mai mare. Nu sunt cuvinte care sa exprime, arta, muzica, nimic... decat eu, eu exprim iubirea pentru tine, prin fiinta mea.
Sempre tua,
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu