duminică, 1 aprilie 2012

Giusto.

Sa las putin visul si imaginatia... Merg prea departe uneori si mi-e rusine... :(   Ceva concret, azi! Azi pentru mine a fost.... prea plin. Am muncit prea mult si am lenevit putin. Am mers prea mult pe jos. (noroc de adidasii astia...ca altfel... pfff) Am ras prea putin in prima parte a zilei. (dar am primit rasplata la sfarsit ;)) Am dormit prea putin. Am invatat mai nimic si am visat prea multe. Am stat prea mult pe scaun si dupa prea mult in picioare. Am primit o privire atat de calda pe drum de la cineva de la care niciodata nu te astepti, si am simtit iubire in inima. Am primit si o privire a diavolului si inima mi s-a cutremurat. Am simtit dezamagire, tristete prea multa, durere, neputinta, mizerie. Am simtit multe azi. :D Am simtit cum ma ridic deasupra pamantului de la o simpla atingere ( :D:D:D ) si inima mi-a tresaltat de la un simplu cuvant. Am visat muuult prea mult si am ras din nou... (finalul zilei). L-am simtit pe El, asta a fost cel mai important. Am navigat prea mult pe net ptr timpul ramas din zi dar am primit ceva minunat. Un impuls ... de parca gandurile din ultimele zile nu mi-au fost de ajuns, a fost cu siguranta un raspuns la rugaciunile mele. :) M-am simtit usurata.

Dar am vorbit prea mult azi cand nu trebuia, si mi-am inghitit limba atunci cand trebuia sa rostesc macar trei cuvinte. "Imi pare bine" :D:D:D  Mi-am ridicat picioarele de la sol... am zburat, chiar am zburat azi... :D:D:D (stiu ca am mai pomenit de asta) am fost surprinsa azi, si intr-un mod cat se poate de placut..si am visat din nou. ^_^  am facut pe detectivul, si nu mi-a iesit... :))) (asta e buna). Si am incercat sa trec neobservata si nici asta nu am reusit (din fericire). Inima imi batea ca nebuna, sincer, de la o simpla strangere de mana. (cat de ciudat poate fi) si inca imi bate, ca nebuna... nu ca de obicei-lenesa.

A trecut ceva timp de cand nu am mai avut emotii, e o senzatie deosebita... cand te impleticesti in propriile cuvinte si cand nu iti gasesti un punct fix la care sa privesti. Imi fugeau ochii dintr-o parte in alta, nu stiam ce sa mai sorb din tine. Stiam ca nu va dura mult momentul si trebuia sa acumulez cat mai multe detalii, cum iti stau ochelarii pe nas, sprancenele, ochii, lumina din ei, zambetul, pielea...parul...buzele...tot... Trebuia sa culeg tot cat mai repede. Nici nu stiu cat am reusit, asta se va arata la noapte, voi visa. :)  Ma vei crede nebuna. Iti dau perfecta dreptate. :)

Din nou o fila fara raspuns. Oricum...cu dedicatie...Celui care m-a surprins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu