luni, 2 aprilie 2012

Un deget doar!

:) Atat a fost de ajuns pentru mine. Un deget care sa atinga cârma, si astfel mi-am schimbat coordonatele. Ma indrept catre altceva. Ceea ce aveam pana acum inaintea mea nu era ceea ce imi doream. Nu vedeam destul de clar. Am vaslit inutil impotriva curentilor si am ajuns destul de departe, dar nu departe in sensul de waw, ci departe de locul in care ar trebui sa ma aflu cu adevarat. I'm missing on something! DA! Mai devreme simteam asta si acum am realizat si ce anume trece pe langa mine. Nu e o persoana cunoscuta, nu e nimeni care sa va starneasca voua curiozitatea, is not human. E o stare, starea pe care o am acum. Asta imi lipsea. PACEA! :)
Iar daca plang sa nu credeti ca sunt lacrimi de tristete. Chiudo tutto.



 [The love you feel for a man, such a beautiful thing. It is nothing, though, compared with the love i feel for you.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu