marți, 16 august 2011

Final...

Adorm!
As vrea s-adorm intr-un somn lung
Sa nu simt cald, sa nu simt frig
Un somn de care sa nu vreau sa fug
Un somn pazit de-acest vant aprig.

Sa adorm, s-apoi sus in camera mea
Singuri, doar eu cu tine sa sfarsim
Sa ne iubim lungiti pe dusumea
Iar dimineata-mpreunati sa ne trezim.

Somnul meu sa nu se mai incheie
S-avem mult timp sa ne iubim
Sa gusti al meu parfum de femeie
Si-n parfumul tau sa adormim.

Dimineata ne trezim la colturi separati
Si lacrimi curg siroaie pe-obrajori
Dar firul vietii ce ne tine inclestati
Ne da de gol, suntem acum actori.

Actorii se prefac ca le e rau de-atatea ori
Singuratatea le e prieten si dusman,
Iubirea ii transforma-n calatori
Singuratatea se transforma-n talisman.

Tu spune-mi ca eu am mereu acolo
O camera numai a mea, a noastra
Ca ea, de vrei tu, va sta dincolo
Dar camera va fi a mea, albastra..

Promite-mi ca in somn vei veni mereu
In camera cu doar un singur pat
De unde vei dori si vei pleca chiar greu
Iar eu, doar un suflet abandonat.

Sa adorm, as vrea acum
Dar un somn lung fara de cap
Iar inceputul e oricum
Dar finele ..un somn de care sa nu scap.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu