sâmbătă, 13 august 2011

Iubire dulce amara!

Eu te privesc, si rad, si-ti cer sa imi zambesti.
Tu le privesti, si le citesti, stirile de pe pro sport.
Iar eu te cert mereu si tu-mi raspunzi
Ma faci nebuna, ma privesti dar ce-mi ascunzi?

raspunde...

Ma trezesc in zorii zilei incetisor. Inca nu deschid ochii, si parca nu m-as trezi dar simt pe obrajori cum ma arde. Mintea imi este treaza, gandesc ca este soarele care bate pe fereastra, intra in camera si vrea sa ma trezeasca. Mintea imi este treaza si deci, nu are cum sa intre soarele la mine in camera, nu are pe unde, decat poate doar o raza, doua... dar in niciun caz nu ar ajunge pe fata mea, eu stand intinsa in pat. Imposibil. ehhh...o fi imaginatia mea, nu e nicio raza de soare, nu ma arde nimic. Dar simt o adiere blanda de aer dulce. Simturile mi se trezesc si miros... E diferit, la mine in camera nu miroase asa. Geamul l-am inchis azi noapte inainte sa adorm si deci, nu are pe unde sa intre acest aer proaspat. Uhm... dar poate e imaginatia mea, totusi...abia m-am trezit. Mai lenevesc putin. Incep sa adorm din nou, dar pe obrazul meu simt incontinuu caldura, iar parfumul acela ma imbie, si se aud fosnete, ciripeli de pasarele. Simturile nu au adormit inca, asa ca aud bataile unei inimi... o fi ale inimii mele. Gandesc...poate mama a deschis fereastra, de asta acest parfum, de asta ciripeli, de asta o fi si caldura... Dar nu aud masini, e o liniste spre profunda.. bataile inimii...of...ce minunat...nu le-am auzit niciodata atat de puternic, nu le-am simtit... le simt... Nu ma mai arde pe obrajori... nu sunt acasa, in camera mea, in patul meu. Nu sunt singura. Mi-e teama sa deschid ochii, cine stie unde ma aflu. Totusi, incep sa simt cum cineva umbla langa mine. Se apropie si mai mult de fata mea. Ii simt rasuflarea, ii simt parfumul, oh... era al lui. Se apropie si mai mult. Oare ma va saruta? Nu deschid ochii, visez... trezeste-te! Dar simturile imi sunt treze. Il simt cum se apropie si mai mult, cu timiditate. Cred ca ma priveste cum dorm. Dar eu nu dorm. Il simt. S-a apropiat si m-a sarutat pe frunte, cu buzele lui moi, cu delicatete ca si cum nu ar fi vrut sa ma trezeasca. Ca si cum ar fi fost un sarut de ramas bun, el incearca sa se furiseze de langa mine, sa ma lase fara ca eu sa imi dau seama... vrea sa plece. Nu deschid ochii! Poate doar visez. Dar nu pleaca... s-a asezat mai aproape de mine si m-a cuprins... isi trece degetele prin parul meu... cred ca ma priveste. Oare stie ca sunt treaza? Oare asteapta sa ma trezesc? Inima imi bate cu putere, nu as vrea ca el sa simta asta. As vrea sa ramana acolo, sa se joace in parul meu.
Ma saruta pe buze, suav, dulce, de parca i-ar fi frica sa nu strice ceva din buzele mele. Ca si cum nu ar fi vrut nici de aceasta data sa ma trezeasca. Nu, ca nu cumva sa stiu ca a indraznit sa ma sarute. Mai stau putin. Nu ma trezesc. S-a intins langa mine. Acum ii simt inima batand mai puternic ca niciodata. Cat de minunat e cantecul inimii lui. De cantecul acesta m-am indragostit. Ma cuprinde cu bratele, si isi pune capul pe umarul meu, ii simt fruntea cum imi atinge gatul. Se intinde putin si imi saruta gatul. Ma trec toti fiorii si incep sa tremur putin. Mi-e teama ca nu cumva sa simta ca sunt vie, ca sunt treaza. Ii simt inima potolindu-se, ii simt rasuflarea mai calma, adoarme si el. Ma strange tare in brate, cu teama sa nu ma piarda, sa nu ii scap printre degete. Ii simt caldura trupului. Ma cuprinde, ma invaluie si ma adoarme. Adorm din nou zambind. Visez ca ma intorc cu fata la el si il privesc. Ma regasesc in ochii lui de un albastru minunat. El ma tot priveste, si eu il privesc acum. Imi soarbe lacrima care imi curge nesimtita pe obraz. Ma saruta cu emotii si imi zambeste. Simt ca ma iubeste. Il cunosc pe omul asta. Ii cunosc ochii, buzele, inima. Moaca lui mi-e simpatica. Inchid ochii pentru o clipa si ma trezesc din nou. Intuneric in camera, mi-e frig si sunt singura. Ma ridic, privesc in jur, camera e goala, pustie. El nu e cu mine. Incep sa plang, dar lacrimile imi sunt seci. Sunt uscate, un plans uscat. Suna telefonul... E el. Esti tu!

Neata! ' zic eu'

raspunde...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu