miercuri, 16 iunie 2010

Fila de iunie.

Astazi...doar azi.

M-ai intrebat ce-as face cu tine, simplu...lasa-ma sa te iubesc. Nu te intreba pana cand, ce vom ajunge, cat de departe si altele...lasa-ma sa te iubesc acum. Azi, doar azi. Iar maine,maine e un termen relativ, maine poate nu voi mai fi, nu ti-ar parea rau atunci, maine, ca azi nu ai fost cu mine?

De ce sa nu mergem acolo? De ce sa nu ma iubesti?cum sti tu, cat poti tu, cat vrei tu? Ce-as face cu tine??? Nu as face nimic cu tine. Ce vom face impreuna? hmm, buna intrebare...tu ce vrei? Ce vrei de la mine? Sau ce ai vrea de la mine? Tu ce ai face cu mine? Mi te-ai putea darui, chiar si pentru o clipa? Te-ai pierde in stransoarea imbratisarii mele? Te-ai lasa furat de sarutarile mele? Daca toate acestea te pun pe ganduri nu ezita. Inseamna ca iti doresti la fel de mult ca si mine sa fim noi doi, doar noi doi.

Te-ai intrebat de ce? Si nu am stiut sa-ti raspund, nu stiu nici acum. Dar modul in care vorbesti, modul in care privesti, modul in care arati si mai ales cand esti suparat...ma atrag. Mi-am dorit de multe ori sa te strang in brate, sa te calmez, sa-ti soptesc la ureche, sa te sarut, sa-ti asez parul, sa-ti dau jos camasa. De ce??? nu stiu, ce mi-ai facut? Ce efect ai tu asupra mea, de reusesti sa ma faci sa gandesc asa? Ce efect ai tu asupra mea, de reusesti sa ma faci sa te doresc?

Iar el, privind-o cum ii rostea aceste cuvinte. O lua in brate si o saruta lung.

...

Tie, FRUCT INTERZIS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu