luni, 14 iunie 2010

Fila noua de iunie.


Uof. Din nou aici. :)
Asta e o altă postare denumită filă, aşadar e o nouă filă. :) Nu mai ştiu ce vorbesc, sunt puţin ameţită dar nu datorită bauturii alcoolice sau poate a altor substanţe, ci datorită căldurii, datorită emoţiilor, presimt că vă voi spune continuarea poveştii şi lucrul acesta mă incită. Dar încă nu e momentul, inspiraţia întârzie puţin, şi sincer sper să fie doar puţin.
În această filă voi vorbi despre mine puţin, sper să nu vă plictisesc prea mult. Zilele astea mă simt guvernată de o nouă melodie, foarte impresionantă de altfel. Se intitulează "Selfish love" [ http://www.youtube.com/watch?v=io0FIwvqQQY&feature=related ] şi înnebunesc când o aud. Ştii, mă duce cu gândul la tine, ca să încep să personalizez fila aceasta. :D Deşi sunt multe pe care încă nu le ştiu despre tine, the way you look, the way you talk, the way you move the way you smile and celelalte le ştiu, sunt destul de uşor de observat, dar the way you love, the way you touch, the way you kiss,the way you breath,the way you feel...astea nu le ştiu. Habar nu ai cât de mult mi-aş dori să te strâng acum in braţe. Nu mai spun nimic, doar caută-mă! Vino la mine! Acceptă!
Unui el, FRUCT INTERZIS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu