vineri, 25 iunie 2010

fila de iunie



Din nou azi.

Azi e o noua zi, asa-i? Salut!

Am intarziat putin, stiu. In seara aceea nu am mai apucat sa scriu vreo ceva, eram mult prea obosita si pe deasupra intarziasem si dimineata la tren, de fapt il pierdusem. Cum am mai spus, am atasat aici o inregistrare. E foarte ciudata, am reascultat-o azi si m-a bufnit rasul. Mi-a dat impresia ca sunt o copila naiva. As avea tendinta sa cred asta si acum...

Nu stiu ce impresie ti-am facut pana acum si sincer as fi curioasa sa aflu. Mai presus de toate m-ar ajuta sa ma schimb, sau sa schimb anumite lucruri la mine, dar asta ramane total la latitudinea ta. Astazi am avut strania impresie ca imi urmezi sfatul, cel cu indiferenta... si asta mi-a ridicat un semn de intrebare. Probabil cel mai bun lucru pe care ma sfatuiesti sa fac e sa renunt la a te mai cauta. Cu siguranta ca ceea ce fac acum nu e bine, ca sunt atatea persoane care ar avea de suferit, inclusiv eu si inclusiv tu, poate tu si ea mai mult ca oricine. Eu nu o cunosc pe ea deloc. Stiu cum o cheama, ii cunosc data nasterii (dar uitasem, de aceea am fost chiar sincer surprinsa sa aflu ca e tot leutza) si mai stiu ca are cateva scrieri, aritcole sau fie, le-am gasit pe net. Asta atunci, pe vremea cand nici despre tine nu stiam mare lucru, dupa ce am inregistrat chestia asta ridicola atasata la acest email. Si mai sunt cateva lucruri pe care le-am auzit despre ea de pe la altii. Dar sincer, nu stiu nimic despre ea. Si pana acum nu mi-a pasat deloc. Evident, stiam si stiu ca ea e cea pe care o strangi in brate in fiecare seara, ca pe ea o saruti dimineata cand te trezesti, ca ei ii adresezi toate cuvintele minunate pe care le poti spune cuiva, cu ea te certi etc. dar nici de aceste lucruri nu sunt convinsa. As rani o persoana poate foarte minunata pentru simplul fapt ca il doresc pe barbatul ei.
Cel mai probabil, sfatul tau ar fi sa nu te mai caut. Si voi face asta, dar abia dupa ce imi vei permite sa te strang la pieptul meu macar o data. Abia dupa ce iti voi simti buzele apsand usor dar cu pasiune buzele mele. Abia dupa ce iti voi simti trupul gol, rasuflarea, bataile inimii, parfumul..abia dupa toate acestea vei reusi sa scapi de mine. Si totusi...e de ajuns un singur cuvant...un cuvant si voi pleca.

Doar un cuvant! :)

P.S. Asculta singur inregistrarea. :) Evident.

Unui El, FRUCT PERMIS!

2 comentarii:

  1. O insemnare draguta, simpla, fara tamt-tam-uri, dar al carei actiune este interzisa de legile morale in primul rand. "Nu dori femeia/barbatul altuia/alteia". Ascultam prea mult inima, renuntam prea usor la ratiune; ignoram ce e bine si sanatos pentru noi; ne complacem in ceva fara viitor, doar de dragul momentului, oricate repercusiuni ar avea mai incolo, poate chiar pentru totdeauna (sechele). Da, este o vorba: "Tot ce este interzis e palpitant". Da, caci cele care ne guverneaza viata sunt instinctele, acelea primare, pe care noi le-am imbracat frumos in diferite straie datorita evolutiei; cica le-am educat, dar ele nu si-au pierdut pe deplin forta si vitalitatea lor ;) Be yourself and maybe in one day you will find the love :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Eu chiar sunt eu. Tocmai! :D Tot ce e scris aici e trait doar in imaginatia mea. Totul se petrece la un nivel unde nu are acces nimeni. Sunt oameni, observ, care nu pricep lucrul acesta. Dar eu sunt o visatoare. Imi permit deseori sa visez pentru ca astfel nu fac rau nimanui. Nu are repercusiuni... e totul permis, e totul admis, e totul exact cum vreau eu sa fie. Nu exista nicio lege care sa-mi interzica asta.

      Ștergere